Національний етап чемпіонату світу з класичного ралі WRC, що пройшов у другій половині серпня, в Бельгії — гонка Ypres Rally Belgium — стала місцем публічного дебюту GR Yaris H2. Хетчбек з водневою силовою установкою вперше показав себе у справі за межами Японії — у показових заїздах інноваційну розробку продемонстрували президент Toyota Акіо Тойода, який виступає в гонках під псевдонімом Морізо, штурманом у якого став колишній фінський гонщик і чотириразовий чемпіон WRC Юха Канккунен з Toyota.
Автомобіль став «нульовим екіпажем» — машиною, яка проходить спецпідрозділом перед стартом учасників перегонів — на 15-кілометровій спецділянці СУ11.
Дистанцію було прокладено надзвичайно вузькими сільськогосподарськими дорогами, що проходили вздовж полів та між будинками, що робило цей етап складним навіть для професійних ралійних пілотів.
![](https://theroad.in.ua/wp-content/uploads/2022/08/Toyota-pokazala-prototyp-GR-Yaris-na-vodni-2.webp)
Водневий двигун видавав солідний крутний момент, нічим не відрізняючись від бензинового двигуна. Оскільки вони не виділяють CO2, я вважаю, що подібні силові установки стануть одним із варіантів досягнення вуглецевої нейтральності не лише у світі автоспорту, а й у світі повсякденних автомобілів
наголосив Юха Канккунен
Про перспективи серійного водневого GR Yaris не повідомляється, але в лінійці Toyota вже є серійний автомобіль на водневих паливних елементах модель Mirai, яку також привезли для демонстрації на ралі в Бельгії.
Раніше theROAD. писали, що Toyota презентувала нову Sienta.