Компанія Toyota представила новий кросовер Grand Highlander. Це повністю самостійна модель, розроблена для Сполучених Штатів.
Великий позашляховик отримав салон із трьома рядами сидінь, багате базове оснащення та три силові установки. Дві з них збігаються зі звичайним Highlander. Третя Hybrid Max дісталася машині від крос-седана Toyota Crown.
У виставі Toyota новий Grand Highlander це типовий для Америки family cruiser, на якому можна відвезти дітей до школи та проїхати від одного узбережжя до іншого. При цьому позиціонується кросовер як самостійна модель, а не подовжена версія звичайного Highlander. У нього оригінальний дизайн, розроблений студією Calty, що належить Toyota, хоча платформа колишня — TNGA-K з поперечним розташуванням двигуна, McPherson і багатоважелем.
У кросовері є повноцінний третій ряд сидінь, просторий багажник, що при розкладених кріслах вміщує до семи валіз для ручної поклажі; 13 підсклянників та сім портів USB-C. Вже «в базі» Grand Highlander оснащений передніми сидіннями з електрорегулюванням, підігрівом та оббивкою зі шкірозамінника Softex, медіасистемою з екраном діагоналлю 12,3 дюйма, сервоприводом дверей багажника та універсальним відкривачем гаражних воріт.
За замовчуванням Grand Highlander має комплекс електронних асистентів Toyota Safety Sense 3.0. Він включає моніторинг сліпих зон, динамічний радарний круїз-контроль, системи розпізнавання дорожніх знаків, утримання у смузі та багато іншого. Старші версії Limited та Platinum йдуть з підігрівом керма, вентиляцією крісел, аудіосистемою JBL з 11 динаміками та панорамним дахом. У гамі двигунів три установки на вибір.
Початкова – турбомотор 2.4 (269 л.с., 430 Нм) з восьмиступінчатим «автоматом». Слідом йдуть гібридна система на базі «атмосферника» 2.5 (246 л.с.) та встановлення Hybrid Max від крос-седана Crown .
У ній бензинова «турбочетвірка» 2.4 працює в парі з шестиступінчастим «автоматом» та електромотором. Привід повний. Комбінована віддача – 367 кінських сил і 542 Нм крутного моменту. Такий кросовер розганяється до 60 миль на годину (97 км/год) за 6,3 секунд і здатний буксирувати причіп масою 2,3 тонни.
Раніше theROAD. писали, що на думку Toyota повний перехід на електрокари шкідливий для планети.