У BMW відреагували на критику фанатів щодо підписки на стандартні функції, такі як підігрів керма чи сидінь. В компанії переконані, що клієнти звикнуть до всього.
Щоразу, коли дизайн нової моделі чи технологічний елемент піддається критиці, BMW має звичку залишатися на своєму. Протягом останніх кількох років ми бачили цю історію з такими автомобілями, як BMW 4 серії та його масивною решіткою радіатора, а близько двох десятиліть тому ми також бачили, як фанати та автомобільні ЗМІ висміювали появу iDrive.
Але будь то суперечливий стиль чи складні системи керування, ні те, ні інше не завадило людям масово купувати BMW. Зараз німецька марка сподівається, що суперечка навколо її нової моделі підписки на звичайні функції, такі як підігрів сидінь, також вичерпається після початкового галасу.
BMW пояснив, що ці підписки введуть спершу для американських клієнтів після того, як на південнокорейському ринку почалася плутанина, оскільки деякі клієнти замовляли BMW, які вже мали підігрів сидінь у стандартній комплектації. Через помилку в базі даних цим клієнтам все одно була запропонована можливість сплачувати за це щомісячну плату. Незважаючи на цю ранню невдачу, BMW подвоює сили в цій стратегії, оскільки вважає, що це забезпечує клієнтам більшу гнучкість.
«Від наших клієнтів ми знаємо, що їхні вимоги до мобільності не такі статичні, як раніше», — сказав представник BMW Торстен Юліх в інтерв’ю Bloomberg . У цьому є частка правди, оскільки клієнти тепер матимуть можливість тестувати нові технологічні функції, не зобов’язуючись використовувати їх у довгостроковій перспективі, що фактично може заощадити їм гроші, якщо їм це не сподобається.