Toyota Land Cruiser 250 вийшов ринку Японії без електрифікації.
Новий Land Cruiser Prado J250 дебютував у серпні минулого року, але до домашнього ринку модель дісталася лише зараз. У Японії позашляховик з’явився у продажу без приставки Prado і з особливою гамою, в якій обійшлося без гібридів: в неї входять бензиновий «атмосферник» і турбодизель. Ціна стартує з 5200000 ієн.
Land Cruiser 250 побудований на архітектурі TNGA-F. У довжину позашляховик досягає 4,93 метра при колісній базі 2,85 метра і доступний у п’яти- та семимісцевій конфігураціях. Квітів кузова шість на вибір, а відтінків салонного оздоблення два – чорний та темно-коричневий.
За основу виконання First Edition взято середню комплектацію VX або топову ZX. У будь-якому випадку у такого Land Cruiser 18-дюймові матові колісні диски чорного кольору у позашляхових шинах, титановий декор, плашки та вишивка з назвою спецверсії в салоні, 12,3-дюймові дисплеї та преміальна аудіосистема JBL з 14 динаміками.
Наклад — вісім тисяч екземплярів. За ZX First Edition доведеться викласти вже 7850000 ієн – це максимальна ціна 250-го Land Cruiser в Японії. Для порівняння, вартість Land Cruiser 300 стартує з 5 100 000 ієн і сягає 8 000 000.
На панелі двигунів немає ні «м’якого» гібрида, покладеного Prado в Європі та Австралії, ні установки i-Force Max, що пропонується в США. На її вершині – 2,8-літровий турбодизель, що розвиває 204 кінські сили і 500 Нм крутного моменту. Пару йому складає виключно восьмидіапазонна автоматична коробка. Менш потужний бензиновий мотор 2.7 без наддуву видає 163 сили (246 Нм) і агрегатується із шестисупінчастою АКП. Привід постійний повний, з понижувальною передачею та блокуванням заднього диференціала.
Раніше в Toyota пояснили , чому новий Prado не матиме «позашляхових» версій: вся справа в «індивідуальності» Land Cruiser. Тим, хто хоче підкорювати бездоріжжя, запропонували звернути увагу на 4Runner, що випускається у версіях TRD Pro та Trailhunter.