Фото Ioniq 6 випадково з’явились в Інтернеті перед офіційним анонсом. Hyundai Ioniq 6 2024 року має бути представлений цього місяця. Це другий електрокар компанії Ioniq.
За розміром, формою та характеристиками Ioniq 6 близький до Tesla Model 3, тому можна очікувати, що ціна буде відповідною. Однак офіційної інформації щодо ціни ще не було.
Ioniq 6 побудований на платформі E-GMP південнокорейського промислового конгломерату, а його дизайн нагадує нам концепцію Prophecy, яку Hyundai показала ще в 2020 році.
Багато в чому це версія Kia EV6 від Hyundai, але, як бачимо, схоже, що вони не мають спільних компонентів кузова, що є цікавим вибором від компанії.
Замість того, щоб змінити марку моделей, щоб заощадити гроші, Hyundai і Kia збожеволіли з точки зору дизайну, створивши електромобілі, які мають спільну платформу разом із ключовими характеристиками, але мають різні напрямки стилю.
У певному сенсі це гарне рішення, тому що кожен бренд може висловити свою індивідуальність, а клієнти мають більш широкий вибір з точки зору стилю, не втрачаючи при цьому новітню 800-вольтову технологію.
Hyundai нічого не анонсувала щодо силових агрегатів, але було б справедливо очікувати, що вони будуть перенесені з Ioniq 5.
Іншими словами, базова модель може поставлятися з конфігурацією з заднім приводом, потужністю 225 кінських сил, 258 фунт-футів і акумулятором на 58 кВт-год або 77,4 кВт-год. Повнопривідна модель буде поставлятися з батареєю ємністю 77,4 кВт*год в стандартній комплектації, а її двомоторна установка повинна забезпечувати загальну потужність 320 кінських сил і 446 фунт-фут. крутного моменту.
Останній електромобіль від Hyundai має коефіцієнт опору 0,21, що відповідає моделі Tesla Model 3. Інтер’єр нагадує салон Ioniq 5, але він виконаний у вигляді купе з 4-ма дверима.
Hyundai Ioniq 6 2024 року поміщається між Ioniq 5 і Kia EV6 з точки зору колісної бази, оскільки має 116,1 дюйма (близько 295 см) між осями. Це на два дюйми більше, ніж у EV6, але на два дюйми менше, ніж у Ioniq 5.
Усередині водій буде мати 12-дюймовий дисплей для приладової панелі та 12-дюймовий сенсорний екран для мультимедійного блоку. Хоча інші ринки зможуть мати камери заднього огляду замість дзеркал бічного огляду.
Витончений Hyundai був натхненний деякими з перших аеродинамічних автомобілів кінця 1930-х років, а також Saab 92 1947 року, як пояснив співробітникам MotorTrend Сан Юп Лі, керівник відділу глобального дизайну Hyundai.
Раніше повідомлялось, що реліз нового Hyundai Ioniq 6 2022 року відбудеться наступного тижня.