Майбутні моделі Vauxhall будуть ще більш виразними, оскільки британський бренд прагне утвердитися як лідер у сфері дизайну під своєю новою мантрою «сміливий та чистий».
Впровадження нової мови дизайну, розпочате з попереднього перегляду концепту Vauxhall Mokka GT X Experimental 2018 року, продовжилося на новій Astra та пошириться на всіх майбутніх моделях протягом наступних кількох років. Вони включатимуть заміну моделей Crossland, Grandland і Insignia, а також відроджену Manta до того, як Vauxhall стане повністю електричним у 2028 році.
За словами головного дизайнера Марка Адамса, команда дизайнерів Vauxhall зупинилася на слогані «сміливий та чистий» як на керівних принципах і пообіцяла, що кожна майбутня модель буде «доступною, прогресивною та геніальною».
Адамс визнав, що потрібен час, щоб перезавантажити бренд і суспільство сприйняло його.
Ви можете знищити бренд за одну ніч, але дуже важко довести його туди, куди ви хочете. Ми на початку подорожі. Mokka має вирішальне значення, але це лише початок. Ми робимо сміливі кроки вперед і будемо послідовними на цьому шляху
Марк Адамс, головний дизайнер Vauxhall
Передня частина «Vizor», яка була представлена концептом GT X Experimental і згодом використовувалася на Mokka та Vauxhall Astra, також стане ключовою особливістю майбутніх моделей.
Адамс сказав, що Vauxhall на ранньому етапі долучився до забезпечення того, щоб його вимоги були інтегровані в майбутні архітектури Stellantis, щоб дозволити марці реалізувати свою стратегію дизайну.
Єдиним винятком з першого PSA, а тепер володіння Stellantis була нинішня Corsa. Vauxhall розпочав редизайн Corsa одразу після приєднання до PSA, щоб перемістити її на архітектуру цієї компанії замість того, щоб ліцензувати ту, яку залишила General Motors.
Говорячи про раніше підтверджені плани Vauxhall відродити Opel Manta у 2026 році як електричний кросовер-купе, головний дизайнер Марк Адамс сказав, що, хоча історія бренду є важливою, його команда не буде створювати ретро-моделі або підробки.
Ми не спускаємо очей з історії, щоб пишатися нею, але ми зосереджені на майбутньому та на тому, куди ми йдемо. У вас є речі, які ви можете взяти з минулого з резонансом, але ми не хочемо бути модними, [роблячи] ретро-моделі з минулого.
Марк Адамс, головний дизайнер Vauxhall