Влада США подала до суду на Hyundai та Kia за вразливість автомобілів до угонів.
Південнокорейських виробників звинувачують у нехтуванні захистом від крадіжок, що спровокував хвилю викрадень, а разом із нею — складнощі для правоохоронців та страховиків. Позови подали влада Балтімора, Клівленда, Мілуокі, Сан-Дієго і Сіетла, а у вівторок до них приєднався найгустонаселеніший мегаполіс країни — Нью-Йорк.
Як заявляють позивачі, Hyundai і Kia з 2011 по 2022 роки не встановлювали на більшість автомобілів, що продаються іммобілайзери, що перетворило їх на мішені для викрадачів. Ситуацію посилили відеоролики в TikTok: у челенджі пояснювалося, як за кілька кроків викрасти корейську машину без протиугінного пристрою та із замком запалювання, розрахованим на фізичний ключ.
У 2022 році кількість викрадень Hyundai та Kia у Нью-Йорку подвоїлася, а перші місяці 2023 року був зафіксований сплеск: за січень-квітень викрали 997 машин. Для порівняння, за той же період минулого року було вкрадено 148. Натомість інтерес викрадачів до марок BMW, Ford, Honda, Mercedes, Nissan та Toyota падає.
Позивачі вимагають від корейських виробників компенсації збитків. Запитану суму Reuters не називає. Hyundai та Kia у відповідь нагадали про свої зусилля у боротьбі з крадіжками, назвавши позов «безпідставним».
Виробники спробували вирішити проблему, зробивши іммобілайзер стандартними для всіх машин у листопаді 2021 року. Також вони внесли зміни до ПЗ і випустили протиугінний набір , який повинен знизити ризик крадіжки. Щоправда, він не безкоштовний: його вартість складає 170 доларів без урахування ціни встановлення.
Раніше theROAD. писали, що Hyundai відродила концепт Pony Coupe.