У міру того, як гонка за повним автопілотом триває, автовиробники пропонують різні рівні автономного керування своїм клієнтам. General Motors, наприклад, представила Super Cruise . Можливо, він не зможе повністю керувати транспортним засобом, але це дуже вражає.
Але Ford не збирався сидіти і дозволяти GM отримати всю славу. Натомість компанія почала розробку Blue Cruise з аналогічною назвою , яка дозволить власникам Mustang Mach-E та F-150 перекласти відповідальність за водіння на певних ділянках американських автомагістралей — довжиною понад 130 000 миль.
Ця технологія стає дедалі популярнішою серед власників Ford, і Blue Oval відзначає, що відтоді, як вона була представлена в липні минулого року, рівень її впровадження піднявся. Насправді 15 000 власників автомобілів F-150 і Mustang Mach-E E 2021 року випуску отримали технологію водіння без рук через оновлення програмного забезпечення компанії Power-Up.
Очікується, що в найближчі місяці ця цифра тільки зростатиме. Компанія з Дірборна зазначає, що незабаром цією функцією скористаються ще 35 000 клієнтів. Загалом 66 500 водіїв Ford пливуть американськими шосе за допомогою BlueCruise.
Тільки минулого місяця користувачі BlueCruise подолали загалом 4,5 мільйона миль (7.2 млн км). Примітно, що відтоді ця цифра подвоїлася до вражаючих 10,6 мільйонів (17 млн км), що підкреслює постійно зростаючу популярність напівавтономних технологій. Дані Ford показують, що більшість автомагістралей без використання рук відбувається між Далласом і Х’юстоном, мисом Канаверал і Форт. Лодердейл, а також Солт-Лейк-Сіті та Лас-Вегас.
Перший маршрут, наприклад, здебільшого складається з їзди по шосе. Переваги цієї технології під час подорожі довжиною 240 миль очевидні – звісно, якщо водій уважний. На цьому етапі ми повинні попередити власників Ford, що оновлення програмного забезпечення доступне лише для тих, хто вказав пакет підготовки Ford Co-Pilot 360 Active 2.0.
Раніше theROAD. писали, що Tesla вимикає автопілот за секунду до ДТП.