7 червня компанія оприлюднила не лише прототипи своєї призматичної платформи для акумуляторів, а й повідомила про те, що у неї буде нова компанія, яка займатиметься виробництвом акумуляторів: електромобілі Volkswagen отримуватимуть акумулятори від PowerCo.
Дочірня компанія Volkswagen керуватиме не лише заводом у Зальцгіттері, але й займатиметься дослідженнями та розробками. Німецький акумуляторний завод є першим повністю належним PowerCo акумуляторним заводом, і він почне виробляти уніфіковані елементи у 2025 році. Цікаво, що на фотографіях Volkswagen також показано більш довгий елемент, який виглядає дуже схожим на прототипи твердотільних батарей, які розробляє QuantumScape.
![](https://theroad.in.ua/wp-content/uploads/2022/07/Volkswagen-anonsuvav-PowerCo-ta-pokazav-Unified-Cell-1024x575.jpeg)
PowerCo інвестує 20 мільярдів євро (20,3 мільярда доларів за поточним курсом) разом із партнерами до кінця 2030 року в розвиток своїх заводів з виробництва акумуляторів. Вони дадуть роботу 20 000 людей у Європі, 5 000 із них лише на заводі в Зальцгіттері. Volkswagen не розкриває, скільки грошей інвестує конкретно в свій акумуляторний завод, який буде забезпечувати 40 ГВт/год акумуляторів, коли він працюватиме на повну потужність.
![](https://theroad.in.ua/wp-content/uploads/2022/07/Volkswagen-anonsuvav-PowerCo-ta-pokazav-Unified-Cell-1-1024x576.jpeg)
Salzgitter може вимагати ті ж 3 мільярди євро (3,05 мільярда доларів), які Volkswagen заявив, що інвестує у свій завод Sagunto в Іспанії. Це має бути другий завод акумуляторів, який повністю належить групі Volkswagen. Перший завод, про який компанія анонсувала, знаходиться в Шеллефтео, Швеція, у партнерстві з Northvolt. Поки що ми знаємо лише про три з шести заводів по виробництву акумуляторів, які Volkswagen планує побудувати, щоб мати 240 ГВт/год акумуляторів на рік.
У ранньому звіті про завод у Зальцгіттері Gotion High-Tech мав допомагати Volkswagen керувати ним. Компанія не згадувала про будь-яке партнерство з китайським виробником акумуляторів на заході «Mission Salzgiga». Це може бути пов’язано з присутністю канцлера Німеччини Олафа Шольца: було б дивно відзначати німецький промисловий потенціал, якщо залучається китайський виробник.
![](https://theroad.in.ua/wp-content/uploads/2022/07/Volkswagen-anonsuvav-PowerCo-ta-pokazav-Unified-Cell-3-1024x576.jpeg)
Зальцгіттер стане зразком для інших заводів акумуляторів PowerCo. Іншими словами, завод у Сагунто та три інші, про які ще буде оголошено, мають виглядати точно так само й мати спеціальний простір для переробки уніфікованих елементів.
Уніфікований елемент, який, як очікується, буде присутній у 80% усіх електромобілів Volkswagen, є призматичною платформою, яка матиме три основні хімічні властивості: LFP для автомобілів початкового рівня, потрійний елемент на основі марганцю для транспортних засобів великого обсягу та потрійні акумулятори, багаті з нікелю з більшою щільністю енергії для автомобілів високого класу.
Раніше повідомлялось, що Volkswagen Group закриває російський завод.