7 червня компанія оприлюднила не лише прототипи своєї призматичної платформи для акумуляторів, а й повідомила про те, що у неї буде нова компанія, яка займатиметься виробництвом акумуляторів: електромобілі Volkswagen отримуватимуть акумулятори від PowerCo.
Дочірня компанія Volkswagen керуватиме не лише заводом у Зальцгіттері, але й займатиметься дослідженнями та розробками. Німецький акумуляторний завод є першим повністю належним PowerCo акумуляторним заводом, і він почне виробляти уніфіковані елементи у 2025 році. Цікаво, що на фотографіях Volkswagen також показано більш довгий елемент, який виглядає дуже схожим на прототипи твердотільних батарей, які розробляє QuantumScape.
PowerCo інвестує 20 мільярдів євро (20,3 мільярда доларів за поточним курсом) разом із партнерами до кінця 2030 року в розвиток своїх заводів з виробництва акумуляторів. Вони дадуть роботу 20 000 людей у Європі, 5 000 із них лише на заводі в Зальцгіттері. Volkswagen не розкриває, скільки грошей інвестує конкретно в свій акумуляторний завод, який буде забезпечувати 40 ГВт/год акумуляторів, коли він працюватиме на повну потужність.
Salzgitter може вимагати ті ж 3 мільярди євро (3,05 мільярда доларів), які Volkswagen заявив, що інвестує у свій завод Sagunto в Іспанії. Це має бути другий завод акумуляторів, який повністю належить групі Volkswagen. Перший завод, про який компанія анонсувала, знаходиться в Шеллефтео, Швеція, у партнерстві з Northvolt. Поки що ми знаємо лише про три з шести заводів по виробництву акумуляторів, які Volkswagen планує побудувати, щоб мати 240 ГВт/год акумуляторів на рік.
У ранньому звіті про завод у Зальцгіттері Gotion High-Tech мав допомагати Volkswagen керувати ним. Компанія не згадувала про будь-яке партнерство з китайським виробником акумуляторів на заході «Mission Salzgiga». Це може бути пов’язано з присутністю канцлера Німеччини Олафа Шольца: було б дивно відзначати німецький промисловий потенціал, якщо залучається китайський виробник.
Зальцгіттер стане зразком для інших заводів акумуляторів PowerCo. Іншими словами, завод у Сагунто та три інші, про які ще буде оголошено, мають виглядати точно так само й мати спеціальний простір для переробки уніфікованих елементів.
Уніфікований елемент, який, як очікується, буде присутній у 80% усіх електромобілів Volkswagen, є призматичною платформою, яка матиме три основні хімічні властивості: LFP для автомобілів початкового рівня, потрійний елемент на основі марганцю для транспортних засобів великого обсягу та потрійні акумулятори, багаті з нікелю з більшою щільністю енергії для автомобілів високого класу.
Раніше повідомлялось, що Volkswagen Group закриває російський завод.