Електричний седан Volkswagen ID.7 Vizzion не злетів у Китаї.
Новий електрокар Volkswagen вийшов на ринок Китаю з початковою ціною 237,7 тисяч юанів — це майже наполовину менше за вартість машини в Європі, але чимало за мірками КНР. Як повідомляє CarNewsChina з посиланням на дані аналітичного агентства CarFans, за перші 72 години з моменту початку прийому замовлень було оформлено лише 300 заявок.
CarFans наводить й інші подробиці про тих, хто оформив заявку на покупку Volkswagen ID.7 Vizzion за перші три доби. 80-90 відсотків з них – це чоловіки у віці 40 років, які розглядали ID.7 Vizzion як другий автомобіль у сім’ю. Конверсія становила лише п’ять відсотків, тобто лише кожен 20-й відвідувач автосалону готовий купити машину.
У звіті йдеться і про можливі причини такого низького інтересу до нової моделі Volkswagen. По-перше, це висока ціна електромобіля в порівнянні з конкурентами, а їх чимало: це Zeekr 007, BYD Seal та Han, Rising F7, Leapmotor C01 та інші електричні седани китайських брендів у ціновому сегменті близько 200 тисяч юанів. По-друге, те, що такі базові опції, як підігрів сидінь, у ID.7 Vizzion оплачуються додатково. Загалом аналітики спостерігали невдоволення клієнтів запропонованими конфігураціями ID.7 Vizzion – вони не відповідають їхнім запитам.
ID.7 Vizzion може повторити долю ID.3, запуск якого обернувся провалом у Китаї – тоді Volkswagen довелося кілька разів знижувати ціни на модель. Зараз ID.3 коштує у КНР від 124,9 тисяч юанів.
ID.7 Vizzion виробляється на спільному підприємстві Volkswagen і FAW, там же, де ID.4 X та ID.6 X. Також у німецької марки є в Китаї друге СП – з SAIC, яке випускає ID.4 Crozz та ID.6 Crozz .