Сьогодні це здається дивним, але колись Volkswagen продавав флагманський седан з тими ж самими основами, що й Bentley. Спочатку планувалося, що Volkswagen Phaeton отримає наступника , але Dieselgate змінив всю траєкторію компанії в напрямку електрифікації, знищивши проект. Незважаючи на те, що виробництво так і не вийшло, Volkswagen пішов вперед і створив концепт-кар під кодовою назвою Phaeton D2 . Забутий Phaeton вперше був представлений публіці на початку цього місяця, і тепер гостям було надано можливість вивчити розкішний автомобіль більш детально.
Незважаючи на те, що він був розроблений ще в 2014 році, дизайн усе ще виглядає так, ніби його можна продати сьогодні. З точки зору платформи, він багато в чому схожий з поточною Audi A8 , навіть якщо стиль більше схожий на Volkswagen Passat , який зараз знятий з виробництва.
Характеристики
Під капотом VW планував продавати D2 з п’ятьма різними варіантами силових агрегатів, включаючи два дизелі (V6 і V8), два бензинові двигуни (V6 і подвійний турбонаддув W12) і гібрид з V6. W12 був встановлений як флагман з 576 кінськими силами. Гібрид був другим за потужністю варіантом з 450 к.с. «Зробити це було непросто», — сказав Клаус Зічіора, голова відділу дизайну VW Group, коли його запитали про те, чи потрібно припинити проект D2. «Це прийшло разом із дизельною кризою та переходом до електрифікації. Зі стратегічної точки зору це було правильно. Але, щиро кажучи, з усією роботою, яку команда вклала в цей проект, щоб створити щось таке круте, це було нелегко. Цей автомобіль був видатним і чудовим».
На додаток до вражаючих двигунів, у Phaeton D2 ще у 2014 році були б новаторські технології. серед дивовижних функцій автомобіля є система запобігання крену на основі камери, асистент світлофора (тепер доступний на моделях Audi), бездротову зарядку для гібриду, та електрохромне тонування задніх стекол. Задні сидіння D2 були особливо розкішними, з упакованою центральною консоллю, що розділяла двох пасажирів. Авто має багато розкішних елементів, які можна очікувати від сучасних BMW чи Mercedes, наприклад, подушечні підголівники, задні екрани інформаційно-розважальної системи, масажні сидіння тощо.
На щастя, VW вдалося зберегти кілька деталей від D2. «Ви можете побачити елементи в Touareg Vision Cockpit і матеріали, які забезпечують якість цієї моделі», — сказав Зічіора. На жаль, ми не отримуємо Touareg тут, у США. На запитання, чи може Phaeton колись повернутися як електромобіль, Зічіора відповів, що над цим вже працюють.