Volkswagen показав, якими будуть майбутні електрокари для китайців.
На автосалоні в Пекіні дебютував концептуальний Volkswagen ID. Code. У серію цей електромобіль не піде, він має інше призначення — він демонструє технологічні досягнення марки та нову дизайнерську концепцію, якої марка дотримуватиметься в майбутньому. Тому Volkswagen навіть не став акцентувати увагу на силовій установці, сконцентрувавшись на дизайні і нових «фішках».
Шоу-кар є кросовером з купеподібним м’язистим кузовом, з камерами замість зовнішніх дзеркал і сенсорними панелями замість дверних ручок, а також із чорним скляним дахом і 24-дюймовими дисками. ID.Code відрізняється від серійних електрокарів лінійки ID ефектним дизайном інтер’єру. У нього незвичайна оптика, безшовно вбудована в передню частину кузова (вона ще й змінює колір залежно від обраного режиму руху та ситуації на дорозі), компактні ходові вогні та суцільний задній ліхтар із червоним логотипом VW, що світиться. Особливість концепту – розстібні задні двері.
У кросовера «розумні» бічні стекла, на які виводяться різні зображення — віртуальний голосовий помічник (у нього навіть є «обличчя»), погода або рівень заряду батареї. На всю ширину передньої панелі простягнувся екран, є також додатковий вертикальний планшет, встановлений трохи нижче центром. ID.Code має четвертий рівень автономності, так що кермо (який швидше штурвал) можна прибрати, а крісла водія і пасажира спереду розгорнути на 180 градусів обличчям до пасажирів на другому ряду.
Є ще ряд незвичайних опцій: салон можна дезінфікувати ультрафіолетовими лампами, повітря освіжити за допомогою антибактеріальних фільтрів, а заразом прибрати пил – для цього передбачений компактний робот-пилосос.
Відповідно до стратегії розвитку Volkswagen на китайському ринку, до 2030 року автовиробник запустить 30 нових моделей та охопить усі сегменти. Причому це будуть не тільки електрокари, але, мабуть, і гібриди, оскільки заявляються різні силові агрегати.