Volkswagen оголосив про відкликання майже 42 000 екземплярів Beetle 2015-2016 років випуску через можливість використання небезпечних подушок безпеки Takata.
Відкликання, опубліковане минулої п’ятниці, було здійснено за погодженням з Національним управлінням безпеки дорожнього транспорту (NHTSA). Відкликання подушок безпеки Takata, на жаль, не є чимось новим.
В результаті, автовиробники почали відкликання подушок безпеки Takata ще в 2013 році після численних повідомлень про те, що надувні пристрої вибухають і кидають у водіїв потенційно смертоносні осколки. Тривожно те, що вибухові подушки безпеки могли початися десять років тому, і Takata не вжила відповідних заходів. Японська компанія оголосила про банкрутство в 2017 році.
Проблема з цими подушками безпеки виникла через те, що Takata використовувала нітрат амонію, щоб створити невеликий вибух для надування подушок безпеки під час аварії. Однак ця хімічна речовина може з часом зіпсуватися через вплив високих температур і вологості. На сьогоднішній день щонайменше 33 людини загинули в усьому світі, 24 особи тільки в США в результаті вибуху подушок безпеки.
Майже кожному автовиробнику, включно з ексклюзивними брендами, такими як Ferrari, доводилося відкликати автомобіль, оскільки Takata протягом багатьох років була їхнім основним постачальником подушок безпеки. На сьогоднішній день Volkswagen витратив приблизно 42 мільйони доларів на відкликання цих подушок безпеки. І тепер Beetle третього покоління, виробництво якого було знято в 2019 році, став останньою жертвою подушок безпеки Takata. У звіті про відкликання зазначено, що техніки дилерського центру VW замінять водійську бічну подушку безпеки в уражених автомобілях безкоштовно.
Власники почнуть отримувати сповіщення поштою, якщо їхній “Жук” стане частиною відкликання, починаючи з 17 лютого 2023 року. NHTSA не каже, що постраждалі власники повинні припинити керування автомобілями до завершення відкликання. У подушках безпеки Beetle дійсно використовується хімічна речовина, що поглинає вологу, яка може уповільнити процес псування нітрату амонію. Однак автовиробник і державне агентство безпеки все ж дійшли висновку, що краще замінити ці подушки безпеки як превентивний захід.