Флагманські електричні позашляховики марок Volvo та Polestar затримуються на півроку.
Це випливає з офіційних заяв, з якими виступили обидві марки. Volvo повідомила, що підготовка до виробництва моделі EX90, батарейного аналога XC90, зажадала більше часу, ніж очікувалося, так що електромобіль стане на конвеєр із затримкою в шість місяців. На півроку затримується і соплатформенний Polestar 3, причому Polestar відповідальність за перенесення термінів поклали на «материнську» компанію Volvo.
Відповідно до скоригованого плану, серійне виробництво батарейного позашляховика Volvo EX90 стартує не наприкінці 2023 року, як передбачалося спочатку, а в першій половині 2024-го. Однією з причин затримки завдовжки півроку автовиробник назвав розробку софту нової платформи. Відповідно, на стільки ж відкладено і запуск Polestar 3, який побудований на тій самій «візку». Однак він стане на конвеєр раніше EX90, вже в першому кварталі наступного року замість серпня 2023-го.
Зрив термінів розробки змусив Polestar скоригувати виробничий план: замість 80 тисяч автомобілів компанія збере у 2023 році лише 70 тисяч. Однак це все одно більше за результат 2022 року, коли Polestar випустила 51,5 тисячі машин.
Volvo EX90 дебютував ще у листопаді 2022 року і став першою моделлю нової родини батарейних машин. У галузі техніки він уніфікований з Polestar 3, хоча позиціонується як більш преміальний, комфортний і практичний автомобіль. Він базується на архітектурі SEA1 з пневмопідвіскою, в рух його наводить двомоторна силова установка на 408 або 517 кінських сил, а ємність батареї становить 111 кіловат-годин. Більш спортивний і динамічний Polestar 3 має аналогічну установку з двох електромоторів, але їх потужність становить 489 сил.
Раніше theROAD. писали, що Volvo підтвердила випуск нового електричного кросовера.