Volkswagen дотримуватиметься своєї мети подвоїти продажі своїх електромобілів Volkswagen ID цього року, незважаючи на збої, пов’язані з пандемією COVID-19.
Про це повідомив генеральний директор компанії в Китаї Стефан Волленштейн повідомив на брифінгу для ЗМІ в п’ятницю.
Серія ID, яку VW виробляє на своїх китайських спільних підприємствах із SAIC Motor і FAW Group, стимулює амбіції автовиробника щодо електромобілів у Китаї, найбільшому автомобільному ринку світу.
VW планує постачати від 15 000 до 20 000 автомобілів ID на місяць у найближчі місяці.
Ми сподіваємося, що зможемо також поставити необхідні деталі. Таким чином ми зможемо до кінця року збільшити продажі посвідчень більш ніж удвічі порівняно з минулим роком.
Стефан Волленштейн
Чемпіони епохи ДВЗ – європейські, американські та японські автовиробники – відстають від місцевих гравців на бурхливо зростаючому ринку електромобілів у Китаї, країні, яка є ключовою для фінансування та розвитку їхніх амбіцій щодо електрики та автономного керування.
VW не є винятком, навіть якщо автовиробник намагається прискорити електрифікацію, випустивши минулорічні автомобілі Volkswagen ID.
Раніше ми писали, що продажі автомобілів впали до найгіршого рівня за десять років.