Підрозділ легкових автомобілів Volkswagen реорганізовується, щоб об’єднати нові галузі електромобільності та цифровізації у підрозділ «Нова мобільність» під керівництвом Томаса Ульбріха, нинішнього керівника розвитку бренду.
На новій посаді Ульбріх відповідатиме за поточні акумуляторні електричні автомобілі VW ID та майбутні моделі, які базуватимуться на новій, масштабованій платформі SSP VW Group, включаючи майбутній повністю електричний безпілотний автомобіль бренду VW, який розробляється в рамках проект «Трініті».
Ульбріх також приєднається до наглядової ради Cariad, підрозділу програмного забезпечення VW, якому буде поставлено завдання забезпечити тісну співпрацю між Cariad і відділом розробки бренду VW.
Генеральний директор бренду VW Томас Шефер сказав, що реструктуризація спрямована на створення міцного фундаменту для «систематичної трансформації компанії до програмно-орієнтованого постачальника мобільності».
За допомогою нового підрозділу «ми об’єднуємо стратегічні напрямки дій у сфері електромобільності та програмного забезпечення, тим самим прискорюючи наш темп інновацій», – сказав Шефер у заяві у вівторок.
Ульбріх заробив собі репутацію спеціаліста з усунення несправностей у VW після того, як врятував компактний електричний хетчбек ID3, перший з нового покоління електромобілів автовиробника, після того, як його випуск постраждав від програмних збоїв.
VW не повідомляє, наскільки великим буде підрозділ New Mobility, але, ймовірно, він залучатиме інженерів-розробників і міждисциплінарну команду, яка зосереджена на акумуляторах і програмному забезпеченні, а також на розробці, виробництві, закупівлі та контролі.
Роль Ульбріха як технологічного боса бренду VW тепер очолюватиме Кай Грюніц, який переходить на цю посаду зі своєї поточної посади керівника відділу розвитку Volkswagen Commercial Vehicles, де він відповідав, серед іншого, за розробку ID Buzz.
Ульбріх і Грюніц співпрацюватимуть, і вони залучатимуть інженерів із традиційного підрозділу розробки VW до таких проектів, як акумуляторні елементи, електрична платформа SSP і цифровізація, включаючи функції автономного водіння, а також інші складні проекти, які є на горизонті.
Згідно з повідомленням німецької ділової щоденної газети Handelsblatt, двоє менеджерів переїдуть у сусідні офіси.
Робота Ульбріха буде відкладена через те, що структуру прийняття рішень Cariad критикують як неефективну, її бюджети зросли, а запуск ключових моделей Porsche, Audi і Bentley може бути відкладено через неготовність передових функцій програмного забезпечення.
Раніше було представлено VW Tiguan 2024 року: преміальний компактний кросовер із футуристичним виглядом.