Volkswagen of America готується до 2023 модельного року, постійно оновлюючи модельний ряд. Найважливішим є поява більш доступної версії ID.4, виготовленої на заводі Volkswagen у Чаттанузі в Теннессі.
На даний момент інформації про дешевший ID.4 не так багато, але Volkswagen обіцяє розповісти про нього пізніше. Автомобіль включатиме нову комплектацію початкового рівня з меншим акумулятором і ціною, ближчою до тієї, яку обіцяв GM для свого позашляховика Equinox EV: близько 30 000 доларів.
Нова версія Volkswagen ID.4 матиме ємність батареї 62 кВт/год, яку німецькі автовиробники не називають номінальною чи корисною ємністю. Хоча офіційні специфікації ще не доступні, можна з упевненістю припустити, що це буде одномоторний варіант ID.4 з меншою потужністю та запасом ходу, ніж у існуючих моделях в лінійці.
Наразі найдоступнішою комплектацією Volkswagen ID.4 є «Pro» зі стартовою ціною 41 230 доларів. Він має батарею ємністю 77 кВт/год (корисної ємності) і один електродвигун, що передає на задні колеса 201 к. с. Дешевша версія, виготовлена в США, має бути менш потужною, ймовірно, близько 150 кінських сил, і мати менший запас ходу, ніж 443 км, якими може похвалитися ID.4 Pro.
Однієї батареї меншого розміру має бути достатньо, щоб знизити ціну на ID. 4 нижче 35 000 доларів США. Це повинно призвести до конкуренції з більш доступними електричними кросоверами на ринку, що є метою Volkswagen. Його прямим конкурентом стане Chevrolet Equinox EV вартістю 30 000 доларів.
Volkswagen перерахував інші оновлення своєї лінійки 2023 року, але вони відносно незначні. Цифрова панель приладів Cockpit є стандартною для всієї лінійки, а напівавтоматична система водіння IQ.Drive також буде пропонуватися для кожної моделі 2023 року. Звичайно, ціни також підвищуються, але останніми місяцями це стало поширеним явищем.
Раніше повідомлялось, що Volkswagen прогнозує значне підвищення цін на автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння через новий стандарт ЄС щодо викидів Euro 7. Початкові ціни в 10 000 євро в майбутньому більше не існуватимуть.