Виробництво Ford Focus завершиться в 2025 році, оскільки Ford зосередить свою увагу на виробництво електромобілів.
Кінець випуску сімейного автомобіля також, ймовірно, означатиме кінець виробництва Ford у Саарлуїсі, Німеччина, хоча Ford не підтвердив, що завод буде закритий.
![](https://theroad.in.ua/wp-content/uploads/2022/06/Vyrobnytstvo-Ford-Focus-zavershytsia-v-2025-rotsi-5.jpeg)
Ми шукаємо інші альтернативні можливості для виробництва автомобілів у Саарлуїсі, включаючи [продаж] іншим виробникам. Ми не маємо в нашому циклі планування додаткової моделі, яка вироблятиметься у Саарлуїс.
Стюарт Роулі, глава Ford of Europe
Саарлуїс поступився виробничому заводу Ford у Валенсії, Іспанія, у виробництві автомобілів на запланованій новій глобальній платформі електромобілів, що розпочнеться наприкінці цього десятиріччя.
![](https://theroad.in.ua/wp-content/uploads/2022/06/Vyrobnytstvo-Ford-Focus-zavershytsia-v-2025-rotsi-1.jpeg)
Ford не вказав, чи будуть електромобілі, які будуть виготовлені у Валенсії, меншими чи більшими за компактний кросовер, який буде випущений у Кельні, Німеччина, у 2023 році на платформі MEB Volkswagen Group.
Однак той факт, що платформа є глобальною, говорить про те, що це будуть більш крупні моделі, а не заміна Ford Fiesta.
![](https://theroad.in.ua/wp-content/uploads/2022/06/Vyrobnytstvo-Ford-Focus-zavershytsia-v-2025-rotsi-3.jpeg)
Focus, який колись був британським бестселером, випав із десятки найкращих за перші п’ять місяців року, після того, як його місце зайняли позашляховики Ford Puma (2-ге місце) і Ford Kuga (7-ме місце).
Ford не дав жодних пояснень щодо того, чи збережеться назва Focus в електричну еру.
Добрі новини для Валенсії щодо отримання права на виробництво електромобілів для заміни Kuga, S-Max і Galaxy були затьмарені інформацією про те, що Ford значно скорочує робочі місця на заводі.
![](https://theroad.in.ua/wp-content/uploads/2022/06/Vyrobnytstvo-Ford-Focus-zavershytsia-v-2025-rotsi-2.jpeg)
Реальність галузі така, що для виробництва електромобілів буде потрібно менше людей.
Стюарт Роулі, глава Ford of Europe
Зараз у Ford працює 6000 у Валенсії та 4600 у Саарлуї. Загалом у Європі працює 41 000 працівників, але компанія скорочує штат, намагаючись повернути регіон до стабільної прибутковості після років збитків.
Ford був одним із найбільш активних виробників щодо переходу на електрику в Європі, і він більше не буде продавати автомобілі з ДВЗ в регіоні після 2030 року.
Раніше Ford представив оновлений Focus.