Виробництво Ford Focus завершиться в 2025 році, оскільки Ford зосередить свою увагу на виробництво електромобілів.
Кінець випуску сімейного автомобіля також, ймовірно, означатиме кінець виробництва Ford у Саарлуїсі, Німеччина, хоча Ford не підтвердив, що завод буде закритий.

Ми шукаємо інші альтернативні можливості для виробництва автомобілів у Саарлуїсі, включаючи [продаж] іншим виробникам. Ми не маємо в нашому циклі планування додаткової моделі, яка вироблятиметься у Саарлуїс.
Стюарт Роулі, глава Ford of Europe
Саарлуїс поступився виробничому заводу Ford у Валенсії, Іспанія, у виробництві автомобілів на запланованій новій глобальній платформі електромобілів, що розпочнеться наприкінці цього десятиріччя.

Ford не вказав, чи будуть електромобілі, які будуть виготовлені у Валенсії, меншими чи більшими за компактний кросовер, який буде випущений у Кельні, Німеччина, у 2023 році на платформі MEB Volkswagen Group.
Однак той факт, що платформа є глобальною, говорить про те, що це будуть більш крупні моделі, а не заміна Ford Fiesta.

Focus, який колись був британським бестселером, випав із десятки найкращих за перші п’ять місяців року, після того, як його місце зайняли позашляховики Ford Puma (2-ге місце) і Ford Kuga (7-ме місце).
Ford не дав жодних пояснень щодо того, чи збережеться назва Focus в електричну еру.
Добрі новини для Валенсії щодо отримання права на виробництво електромобілів для заміни Kuga, S-Max і Galaxy були затьмарені інформацією про те, що Ford значно скорочує робочі місця на заводі.

Реальність галузі така, що для виробництва електромобілів буде потрібно менше людей.
Стюарт Роулі, глава Ford of Europe
Зараз у Ford працює 6000 у Валенсії та 4600 у Саарлуї. Загалом у Європі працює 41 000 працівників, але компанія скорочує штат, намагаючись повернути регіон до стабільної прибутковості після років збитків.
Ford був одним із найбільш активних виробників щодо переходу на електрику в Європі, і він більше не буде продавати автомобілі з ДВЗ в регіоні після 2030 року.
Раніше Ford представив оновлений Focus.