Компанія заявила, що виробництво Toyota знаходиться на рекордно низькому рівні через поточні проблеми з ланцюгом поставок.
Виступаючи на презентації нової Toyota GR86 2023 року цього тижня, Шон Хенлі, віце-президент із продажів і маркетингу в Австралії, сказав, що хоча виробництво за кордоном ускладнене, позиціонування Австралії як сьомого за величиною ринку в усьому світі допомогло забезпечити розподіл.
І хоча з початку року на кінець серпня решта промисловості впала на 2,1 відсотка, продажі Toyota зросли на 3,2 відсотка — і тепер виробнику вдалось збільшити поставки цього року.
Цього року Toyota продала 161 558 автомобілів на місцевому рівні порівняно зі 156 555 на той самий момент у 2021 році. Але затримки поставок залишаються проблемою, і загалом, згідно з Price My Car, середня тривалість очікування Toyota у липні становила 251 день – порівняно з 172 дні січня.
Найшвидше дістати великий позашляховик Kluger через 117 днів, за ним йдуть седан Camry із середнім очікуванням 148 днів і фургон HiAce із 150-денною затримкою.
Найбільше постраждав найпопулярніший позашляховик в Австралії, RAV4 середнього розміру, на який покупцям доводиться чекати в середньому 339 днів, і LandCruiser 300, який має затримку на 280 днів.