Компанія Xiaomi захистила права на назву свого першого автомобіля.
Як пише Gizmochina, виробник електроніки зареєстрував торгову марку Modena і одразу кілька варіантів кодових імен. Судячи з опису торгової марки, її використовуватимуть саме для продажу автомобілів. Таким чином, Xiaomi все ближче до виходу на новий для себе автомобільний ринок, на який має амбітні плани — продаж понад 10 мільйонів машин на рік.
Xiaomi Modena – це повнорозмірний седан, акцент у якому зроблено на технології автономного водіння власної розробки компанії. Вже відомо, що він отримає гібридний твердотільний лідер AT128 як основний і кілька допоміжних. А також, якщо вірити злитим у мережу зображенням , авто дісталися обтічний кузов із заваленим скляним дахом, заховані дверні ручки та незвичайні блок-фари, які ділить надвоє світлодіодна лінія. Дзеркала заднього виду електрокара традиційні.
Modena, що також носить внутрішнє ім’я MS11, вийде на ринок у двох версіях. Першу укомплектують батареєю від китайського BYD, а другу передовим акумулятором Qilin від CATL з можливістю зарядки з нуля до 80 відсотків за 15 хвилин. За електричну силову установку відповідає сама Xiaomi.
Нещодавно електрокар сфотографували під час дорожніх випробувань за мінусової температури. Виробництво, як очікується, стартує у 2024 році, а у третьому кварталі того ж року почнуться постачання на китайський ринок. Як раніше повідомлялося, на низький цінник чекати не варто. Довгобуд Xiaomi доведеться наповнити недешевими передовими технологіями, щоб він міг конкурувати із сучасними машинами від великих автобрендів.
На Modena Xiaomi не зупиниться. Вже 2025 року до неї має приєднатися другий автомобіль під назвою Le Mans. Спочатку компанія буде випускати до 300 тисяч машин на рік, а потім планується наростити обсяги до 10 мільйонів , потіснивши лідерів ринку електрокарів. Для порівняння, Toyota, що посіла в 2022 році перше місце з продажу у всьому світі, продала 10,4 мільйона машин .
Раніше theROAD. писали, що у Мережі з’явились фотографії електрокара Xiaomi.