Холдинг Geely запустив бренд Radar у липні цього року і тоді ж показав його першу модель електричний пікап RD6 . Це вантажівка для активного відпочинку, адресована жителям великих міст і побудована на платформі SEA від Zeekr 001 та smart #1 .
За розмірами RD6 можна порівняти з пікапами Toyota Hilux або Isuzu D-Max. Модель запропонують із дворядною кабіною та вантажною платформою завдовжки 1525 міліметрів, а його паспортна вантажопідйомність складе 755 кілограмів.
У кузові електрокара встановлено чотири розетки на 220 вольт. Від них можна запитати будь-які побутові прилади – від чайника до кондиціонера та електричного грилю. Максимальна вихідна потужність – шість кіловат. Для розміщення похідного скарбу передбачені герметичні відсіки під капотом (70 літрів) та задніми сидіннями (48 літрів). При цьому передня панель і центральна консоль запозичені у позашляховика Geely HaoYue.
Силова установка поки буде одна: задній електромотор на 272 кінські сили та тягова батарея ємністю 85,9 кіловат-години з робочою напругою 352 вольти. За непідтвердженою інформацією, до сотні пікап розганяється приблизно за шість секунд, а дальність ходу на одній зарядці перевищує 600 кілометрів. Пізніше в гамі можуть з’явитися і потужніші версії, але поки що про них нічого не повідомляється.
Проте відомо, що для RD6 підготовлена широка лінійка аксесуарів. Крім фірмових дощок для серфінгу, до неї увійдуть жорстка кришка вантажної платформи, міні-холодильник та радіоприймач. У Китаї продажі електрокара почнуться до кінця цього року, але ціни поки що не оголошені.
Тим часом Geely вже будує плани на майбутнє і обіцяє випустити під брендом Radar середньо- та повнорозмірний пікап «нової енергії», велику вантажівку та позашляховик, а також повністю електричний квадроцикл.