Tesla почала 2023 рік зі зниження цін на електрокари з метою отримати перевагу на ринку, на якому все більше конкурентів. Такий крок спричинив різке збільшення попиту.
Як пише Automotive News Europe, німецький завод Tesla в районі Грюнхайді на південний схід від Берліна важко справляється з кількістю замовлень: термін поставки базової Model Y після зниження цін на 17 відсотків змістився з січня-березня на лютий-березень всього за тиждень.
Ситуація з іншими виконаннями Model Y трохи краща: Long Range і Performance, які подешевшали на чотири та один відсоток відповідно, як і раніше, обіцяють поставити в січні-березні.
Tesla слід наростити обсяги виробництва на німецькій «Гігафабриці», сказав на організованій німецькою профспілкою IG Metall подіумній дискусії Йорг Штайнбах — міністр економіки Бранденбурга, де розташований завод. За його словами, Tesla вже наймає від 200 до 300 співробітників на тиждень, тоді як іншим компаніям не вистачає персоналу. На «Гіга-Берлін» вже працює близько дев’яти тисяч людей.
Співробітники скаржаться на перепрацювання: у профспілці IG Metall заявляють про тривалі робочі дні та часті зміни у вихідні, що викликано прагненням Tesla збільшити обсяги складання за рахунок наявного персоналу. Натомість «Гігафабрика» відстає від виробничих планів. Тільки наприкінці грудня вона вийшла на три тисячі Model Y на тиждень – на два місяці пізніше, ніж планувалося.
Не всі задоволені зниженням вартості Tesla. У Китаї електрокари подешевшали вже вдруге за три місяці, що викликало обурення клієнтів, які купили Тесла за вищою ціною. На початку січня їх власники почали збиратися біля офісів марки від Ченду до Шеньчженю, вимагаючи компенсувати різницю.