Тягова батарея – найдорожча частина електрокара, заміна якої б’є по кишені власників, знижуючи плюси економії палива. А іноді за свіжий акумулятор просять більше за ціну самої машини. Парадоксальна ситуація склалася в Китаї: як пише InsideEVs, власник Polestar 2 пошкодив батарею електромобіля внаслідок нещасного випадку і виявив, що заміна коштуватиме йому 540 тисяч юанів (78300 доларів).
Акумулятор Polestar 2 постраждав у аварії, і власнику повідомили, що використовувати його більш небезпечно. Тоді він віддав свій електрокар у сервісний центр, де йому й озвучили колосальну суму, що в півтора рази перевищує вартість самого ліфтбека. Polestar 2 виробляють у Китаї та продають за ціною від 298 тисяч юанів (43200 доларів).
Місцеві ЗМІ звернулися до представників Polestar, щоб підтвердити чи спростувати надхмарний цінник. У компанії офіційно заявили, що вартість нового акумулятора для моделі складає 400 тисяч юанів (58000 доларів) – тобто, ймовірно, до власника були включені й інші послуги. Однак і в цьому випадку батарея значно дорожча за електрокар.
У базовій версії батарея Polestar 2 ємністю 69 кіловат-годин дозволяє проїжджати без підзарядки до 474 кілометрів у циклі WLTP.