Jeep Wrangler — один із найвідоміших позашляховиків, які можна придбати. Він може підійматися на кожну гору та перелазити кожен струмок. Авто в ретро-стилі користується великою популярністю серед споживачів, які прагнуть пригод. Але оскільки автомобільна галузь схиляється до повної електрифікації, навіть Wrangler 4xe Hybrid є вимираючим видом.
Зустрічайте Recon, повністю електричну альтернативу Wrangler від Jeep. Створений із самого початку як позашляховик з акумуляторним живленням, новачок є одним із кількох нових електрифікованих пропозицій бренду. Але не думайте ні на мить, що Recon не є справжнім позашляховиком – автовиробник доклав чимало зусиль, щоб переконатися, що він такий же хороший, як Wrangler.
Recon поєднує старовинний дизайн із сучасними штрихами, створюючи футуристичний, але брутальний позашляховик. Модель подібниа за розміром до Wrangler. Пріоритетом номер один для Jeep були серйозні позашляхові можливості. Таким чином, є великий кліренс і помітно короткі звиси спереду і ззаду.
Керівник дизайну Ральф Жилль зазначає, що Recon був «спроектований, щоб викликати посмішку на вашому обличчі», але він також хотів, щоб покупці Recon відчули справжню природу Jeep.
Зовнішність, яка нагадує Wrangler, не повинна дивувати, оскільки Recon був розроблений тією ж студією, яка відповідала за його брата з ДВС. Оскільки він хоче зайняти подібний сегмент, він також зберіг зовнішні дверні петлі Wrangler, що полегшує повне зняття дверей. Крім того, м’який дах з електроприводом збирається одним натисканням кнопки, щоб повністю закрити вас для негоди.
Незважаючи на відсутність традиційного бензинового двигуна, компанія Jeep розробила Recon таким чином, щоб їздити по найскладнішій місцевості. Щоб зробити все це трохи простіше, електрокар може похвалитися системою керування зчепленням Jeep Selec-Terrain, захистом днища, технологією осі електронного блокування, буксирними гаками та масивною гумою для бездоріжжя.
Про очікуваний запас ходу та показники продуктивності інформації поки що немає, але ми припускаємо, що йому доведеться наблизитися до Wrangler з ДВЗ, щоб залишатися конкурентоспроможним. Однак ми знаємо, що Recon базуватиметься на тій самій архітектурі STLA Large, яка використовується для нового Wagoneer S.
У Jeep заявили, що міцний електромобіль також використовуватиме ту саму батарею та налаштування підвіски, що й його брат. Без двигуна спереду Recon повинен виявитися більш практичним, ніж Wrangler, завдяки зручному корпусу. Ще однією зручною функцією є система Uconnect наступного покоління, яка обіцяє надавати детальні путівники по найкращим бездоріжжям.
Раніше theROAD. писали, що Jeep Wrangler отримає незначні оновлення.