Компанія Audi оновила електричний кросовер Q4 e-tron.
Модель отримала модернізовану силову установку, наростила запас ходу і отримала нове оснащення. Наприклад, штатно для Q4 e-tron став доступний віртуальний кокпіт та електропривод дверей багажника, а у списку опцій вперше з’явився асистент зміни смуги на магістралі.
Представлений трохи більше двох років тому кросовер Q4 e-tron виявився одним із найпопулярніших електричних Audi. За першу половину 2023 року його постачання збільшилося на 51,2 відсотка, тому в 2024 модельний рік він входить серйозно оновленим. Головна зміна – модернізована силова установка. Всі Q4 e-tron відтепер оснащені новим синхронним електромотором та батареями номінальною ємністю 82 кіловат-години (доступні 77 кВт•с). Завдяки цьому електрокари стали швидше і «дальнобійнішими».
Новий привід використовує покращену систему температурного контролю та сорочку водяного охолодження на зовнішній стороні статора. Акумулятор тепер допускає заряджання постійним струмом з потужністю до 175 кіловат для повнопривідних версій і до 135 для машин з одним електромотором. В ідеальних умовах наповнити батарею з 10 до 80 відсотків можна за 28 хвилин, а запас ходу складе до 562 кілометрів за циклом WLTP (значення вказано для Q4 Sportback 45 e-tron, хоча навіть попередній Q4 40 e-tron мав у запасі лише 520 км ).
Після оновлення кількість версій Q4 e-tron помітно скоротилася: зникли початкові Q4 35 e-tron та Q4 40 e-tron, а також Q4 50 e-tron quattro, місце якої зайняла модифікація з індексом “55”. Варіанти Q4 45 e-tron тепер запропоновані як із заднім, так і повним приводом. Потужність вони однакова — 286 кінських сил, а розгін до ста займає 6,7 і 6,6 секунди відповідно. У свою чергу топ-версія Q4 55 e-tron quattro має 340 сил і прискорюється до першої «сотні» за 5,4 секунди. Максимальна швидкість усіх версій – 180 кілометрів на годину.