Правила безпеки, запроваджені в Євросоюзі минулого місяця, зробили щонайменше 20 технологій обов’язковими для всіх нових автомобілів, що продаються в ЄС та Великобританії. Завдяки ним вартість автомобілів зросте, але вони стануть безпечнішими.
Новий арсенал стандартного обладнання безпеки, представлений під спільною назвою Загальні правила безпеки 2 (GSR2), збільшить вартість дешевших автомобілів.
Зміни обговорювалися в ООН і ЄС протягом десяти років, перш ніж ЄС завершив свої пропозиції в кінці 2019. Вони запроваджуються у два основні етапи. Перший запрацював 6 липня, а другий почнеться у 2024 році, хоча деякі технології мають дещо інший графік.
Це означає, що всі нові автомобілі, випущені після 6 липня 2022 року, незалежно від ціни чи інженерної придатності, мають відповідати вимогам; а в 2024 році існуючі автомобілі, які вже є на ринку, доведеться модифікувати або модернізувати, щоб залишитися в продажу.
Дана модернізація — це те, що знищить Toyota GR86 . Камеру, необхідну для інтелектуальної системи підтримки швидкості (ISA) і системи екстреного утримання в смузі руху (ELKS), непросто вбудувати в архітектуру автомобіля, яка була перенесена з Toyota GT86 , розробленої більше десяти років тому.
«Нам довелося б підняти дах і пересунути лобове скло, щоб розмістити камеру», — заявили в Toyota, оголосивши про короткий термін служби GR86 на європейському ринку — лише два роки з моменту запуску.
Безумовно, галузь страхування та безпеки налаштована набагато оптимістичніше щодо впровадження GSR2.
Метью Ейвері, керівник страхування Великобританії, організації Thatcham Research і старший член команди Euro NCAP.
Мотивом GSR2 є прагнення ЄС вдвічі скоротити кількість смертей на дорогах до 2025 року та «наблизитися до» нульової смертності на дорогах до 2050 року.
Безпека є пріоритетом, але в існує стурбованість жорсткістю правил, що застосовуються до певних класів автомобілів, і небажанням ЄС коригувати свій графік відповідно до змін модельного циклу та глобального циклу безпеки. закони.
Керівник відділу омологації Ford Дуве Каннінгем погодився, що деякі технології, як-от розширене екстрене гальмування (AEB) і система попередження ISA, «не є сюрпризами», оскільки вони вже є частиною NCAP.
Раніше ми писали про те, чи дійсно електрокаром володіти дешевше, ніж автомобілем з ДВЗ.