Згідно з опитуванням AAA, чверть американських споживачів, ймовірно, придбають повністю електричний автомобіль. 77% респондентів повідомили про бажання заощадити на витратах на пальне.
Це важливе відкриття, сказав Грег Бреннон, директор автомобільної інженерії в AAA. Він сказав, що це прокладе шлях до більш плавного переходу на EV.
Ціни на бензин є ключовим фактором, що стимулює цей перехід: 77 відсотків респондентів назвали сильне бажання заощадити на паливі як найважливіший фактор для придбання електромобіля. Але споживачі повинні знати про всі фактори вартості наступної покупки, сказав Бреннон.
Коли ціни на бензин низькі, великі позашляховики, як правило, злітають з продажу. Але ми не можемо дивитися на це в короткостроковій перспективі. Важливо збалансувати те, як вищі ціни на транспортні засоби та паливо призведуть до підвищення інтересу до електромобілів.
Грег Бреннон, директор автомобільної інженерії в AAA
Такі проблеми, як неможливість заряджати вдома та відсутність зарядних станцій, роблять електромобілі важким вибором для деяких споживачів.
Довга поїздка на електромобілі реальна, що вимагає певного планування. Це не так зручно, як у бензиновому транспортному засобі», – сказав Бреннон, зазначивши, що 31 відсоток респондентів сказали, що вони не можуть встановити зарядну станцію там, де вони живуть.
60 відсотків респондентів сказали AAA, що вищі закупівельні ціни були основною перешкодою, і такий самий відсоток висловили занепокоєння, що недостатньо місць для зарядки. 55% сказали, що висока вартість ремонту та заміни батареї викликалs вагання, і такий самий відсоток вважав, що електромобілі непридатні для далеких подорожей.
Раніше повідомлялось, що виробники електромобілів поступаються іншим преміальним брендам у сфері обслуговування клієнтів.