Dacia поділилася детальними характеристиками нового Jogger Hybrid 140, своєї першої електрифікованої моделі.
«Найдоступніший гібридний сімейний автомобіль на ринку», як називає його румунський автовиробник, оснащений самозарядною гібридною силовою установкою Renault Group і має початкову ціну у Франції 24 600 євро (26 110 доларів США).
Візуально оздоблення Hybrid 140 Jogger нічим не відрізняється від решти лінійки, за винятком значків Hybrid і нового сірого відтінку Schiste як одного із семи варіантів кольорів. Усередині є спеціальна для версії 7-дюймова панель приладів, яка показує інформацію про батарею та потік енергії, а селектор автоматичної коробки передач також відрізняє його від інших комплектацій.
Гібридний кросовер оснащений стандартним електронним стоянковим гальмом і центральним підлокітником із вбудованим відділенням для речей. Розміщення батареї під підлогою (зайнявши простір запасного колеса / баків для зрідженого газу) означає, що вантажний простір не зачіпається, як у опціональній трирядній семимісній конфігурації.
У Dacia Jogger Hybrid 140 використовується силовий агрегат E-Tech від Renault Group, який вже використовується в гібридних варіантах Renault Clio, Renault Captur і Nissan Juke. Гібридна система з самозарядкою включає атмосферний 1,6-літровий чотирициліндровий двигун потужністю 90 к.с., пару електродвигунів (один потужністю 50 к.с., а інший — високовольтний генератор), акумулятор ємністю 1,2 кВт/год 230 В. і автоматична коробка передач без зчеплення з чотирма передачами, з’єднаними з двигуном внутрішнього згоряння, і двома передачами, з’єднаними з електродвигуном. Dacia не розкрила сукупну потужність, але, судячи з назви гібрида, він, ймовірно, видає 138 к.с. (103 кВт / 140 к.с.). Як і в усіх комплектаціях Jogger, потужність передається на передню вісь.
Dacia Jogger Hybrid 140 має запас ходу понад 900 км (559 миль) із повним баком пального. За словами румунського автовиробника, акумулятор у поєднанні з рекуперативною гальмівною системою дозволяє до 80% міських водінь використовувати повністю електричну тягу, підвищуючи економію палива на 40% у міському циклі порівняно з неелектрифікованим бензином. двигун. Модель також має нижчі викиди CO2 порівняно зі своїми стабільними побратимами лише з ДВЗ, починаючи з 108 г/км.
Книги замовлень на Dacia Jogger Hybrid 140 відкриються в січні, а перші поставки очікуються в березні. У Франції електрифікований кросовер коштуватиме від 24 600 євро (26 110 доларів США). Хоча це є значним кроком у порівнянні з базовою ціною негібридного Jogger у 16 990 євро (18 037 доларів США), він набагато дешевший, ніж Renault Captur E-Tech з такою ж силовою установкою, який у Франції продається за 32 900 євро (34 929 доларів США).
З моменту запуску в березні 2022 року Dacia вже продала 83 000 одиниць Jogger, причому 55% покупців обирають семимісні варіанти. Окрім бензинових і гібридних силових агрегатів, Dacia Jogger також пропонується з двопаливним бензиновим/газовим двигуном, який виявився досить популярним, на нього припадає дві третини його продажів. Всі варіанти кросовера виробляються на заводі Міовені в Румунії.
Раніше Dacia представила концепцію Manifesto – «живу лабораторію» для інновацій.