Компанія Volkswagen представила електронний позашляховик ID.Xtreme. Поки що це концепт, але залежно від реакції фанатів електричної техніки виробник вирішуватиме, запускати такий автомобіль у серію чи ні. Прототип побудований на базі тестового ID.4 GTX, однак у нього інша ходова частина та потужніша силова установка.
Модульна електрична архітектура MEB має величезний технічний потенціал. Зайве підтвердження цього — концепт ID.Xtreme. Він побудований командою відділу розробки Volkswagen на базі серійного ID.4 GTX і від вихідника відрізняється не тільки дизайном, а й силовою установкою. А оскільки прототип призначений для вилазок на природу, всі доробки покликані поліпшити його можливості на бездоріжжі.
Концепту дісталися ралійна ходова частина зі збільшеним дорожнім просвітом, алюмінієвий захист днища та передня силова дуга. До того ж, на 50 міліметрів розширено колісні арки (накладки роздруковані на 3D-принтері), які тепер вміщують 18-дюймові позашляхові колеса. На даху встановлений багажник зі світлодіодною балкою. Салон електрокара оброблений штучною замшею та прикрашений помаранчевими акцентами.
Щоб заощадити ресурси, на «всюдихід» перетворили один із тестових автомобілів — і навіть батарею відставили стару. Натомість замінили задній електромотор та оновили софт блоку керування приводом, підвищивши віддачу до 285 кіловат, або 388 кінських сил. Для порівняння: у звичайного ID.4 GTX сумарна потужність двох електромоторів дорівнює 299 сил.
За словами Сілке Багчика, голови продуктової лінійки на платформі MEB, їм не терпиться дізнатися про реакцію спільноти любителів електромобілів. Тому вирішуватиметься подальша доля проекту.
Раніше theROAD. писали, що VW випустить дешевшу версію ID.4 з акумулятором на 62 кВт/год.