Система допомоги водієві Ford BlueCruise Level 2 вийшла на ринок у 2021 році, і тепер її планують оновити. Ключовим серед них є можливість виконувати зміну смуги руху без використання рук.
Головною особливістю є здатність системи обробляти зміну смуги руху, не вимагаючи від водія сідати за кермо. Замість цього достатньо натиснути на перемикач індикаторів, щоб подати запит на зміну смуги руху, а потім BlueCruise зробить все інше, якщо вірити з прес-релізу компанії. Ця функція вже деякий час була в планах для BlueCruise, а також версії Lincoln, відомої як ActiveGlide .
На відміну від пропозиції Super Cruise від General Motors, ця зміна смуги руху не буде повністю автоматичною. Однак, якщо BlueCruise виявляє, що рух на сусідній смузі відбувається більш плавно, він може запропонувати водієві пригальмувати.
Оновлення 1.2 також покращує дотримання смуги, особливо коли великі транспортні засоби рухаються по сусідніх смугах. Крім того, систему було налаштовано, щоб згладити зміни швидкості під час наближення до вузьких поворотів, додавши сповіщення, щоб тримати водія в курсі того, що він робить.
Загалом оновлення спрямовані на підвищення комфорту водія та пасажирів. За словами Дуга Філда, головного спеціаліста з електромобілів і цифрових систем компанії Ford, мета полягає в тому, щоб створити більш плавне водіння, яке більш природно відображає поведінку людини за кермом.
Контроль зміни смуги руху не зовсім новаторська функція, але її включення допоможе наблизити пропозицію Ford до конкурентів у функціональності. Нова версія BlueCruise 1.2 дебютує цього року, спочатку вийде на Mustang Mach-E 2023 року. У Ford не сказали, чи воно з часом стане доступним як оновлення для існуючих транспортних засобів, але це може статись.