Компанія Opel представила оновлений логотип у вигляді блискавки.
Головний елемент емблеми – блискавку – було збережено. Принципових змін дві: блискавка тепер складена з двох трикутних елементів і поміщена в приціл, що світиться. Загалом логотип виглядає мінімалістичніше — лінії стали тоншими, а сама емблема, як і раніше, двомірна. Повноцінна презентація нової айдентики Opel пройде у рамках автосалону IAA у Мюнхені у вересні, а на автомобілях оновлені логотипи почнуть з’являтися у 2024 році.
Новий фірмовий стиль марки отримав назву Opel Compass . За словами генерального директора компанії Флоріана Хюттля, оновлений логотип не лише символізує прихильність до інновацій, а й «виражає прагнення стати повністю електричним брендом у Європі до 2028 року».