Виробник сонячних електромобілів Aptera представив свій прототип Gamma у рідному місті Сан-Дієго на заході Fully Charged Live. Це офіційний запуск химерного автомобіля, який, як стверджується, має запас ходу 1000 миль із повним зарядом (1609 км!) і продуктивність 100 Вт·год/м.
Наведені вище цифри значно перевершують те, що інші виробники електромобілів на даний момент можуть запропонувати, і можна сказати, що автономність Aptera Gamma більш ніж удвічі перевищує середню конкурентну. Ключем до цієї важкодоступної продуктивності є нестандартний підхід бренду до дизайну з профілем із низьким опором, легкими матеріалами та сонячною зарядкою, поєднаними в одному автомобілі.
Оскільки Aptera отримує енергію від сонця, він не так залежить від зарядних станцій, як інші електромобілі. Його виробники стверджують, що він не потребує заправки для «найбільш щоденного використання» (можна з упевненістю сказати, що він дещо піддається впливу погодних умов і примхливих звичок).
Запуск у Сан-Дієго встановлює віху для розвитку електричної мобільності, піднімаючи планку автономності високо в небо (хоча для збереження цього рівня потрібне кришталево чисте та сонячне небо). Власна компанія Never Charge «вбудована в кожен автомобіль і призначена для збору сонячного світла, достатнього для подорожі понад 11 000 миль (17 700 км) на рік у більшості регіонів».
Наведені вище цифри визначені сонячним світлом і дорожнім рухом, оскільки погода в Сан-Дієго може бути набагато дружнішою до сонячних електричних транспортних засобів (sEVS), ніж у місцях з високою широтою. Тим не менш, це важливий крок до зниження викидів СО2 від автомобілів, завдяки сонячному радіусу дії близько 40 миль (65 км) на день.
Aptera розпочне виробництво sEV у 2023 році на новому заводі підприємства площею 80 000 (7500 квадратних метрів) у Каліфорнії. Маючи понад 32 000 бронювань на автомобіль – 10 000 з них за останні чотири місяці – не дивно, що автомобіль, який працює на сонячних променях, прискорюється до етапу масового виробництва.
Швидка та аеродинамічна Aptera націлена на успіх завдяки своєму триколісному (опціонально повнопривідному) двомісному автомобілі. Починаючи з 29,5 тисяч доларів, ціни на одну таку ексцентричну машину можуть сягати подвійної базової ціни, залежно від ємності акумулятора, сонячної панелі та трансмісії.
Цього року компанія неодноразово повторювала характеристики автомобіля – вони навіть влаштували дрег-рейс проти Tesla Model 3 та Audi R8 (перегляньте результати у другому відео нижче).
Раніше Sono Motors оголосив про початок виробництва першого масового автомобіля на сонячній енергії.