Q5, Q7 та електричні моделі Audi продаються добре, однак продажі решти модельного ряду йдуть не так добре.
Триваюча криза чіпів і пов’язані з нею проблеми з ланцюгом поставок не мають ознак ослаблення. Світовим автовиробникам доводиться боротися з рядом проблем і, як наслідок, думати нестандартно. Genesis, наприклад, був змушений урізати системи допомоги водієві в деяких моделей, а Honda вимушено скоротив свої виробничі показники.
Це негативно вплинуло на продажі. Згідно з останніми даними, Hyundai, можливо, показав високі показники, але корейський бренд усе ж таки зазнав падіння на 12,9% порівняно з минулорічним періодом. Подібна історія з Audi: постачання німецького бренду класу «люкс» у другому кварталі різко впало на 28,3%. І це не всі погані новини.
У той час, як проблеми з запасами продовжували впливати на продажі у другому кварталі, споживчий попит – особливо на електромобілі – залишається високим та зростає.
Даніель Вайсланд, Президент Audi of America
Здається, Audi e-tron користується великою популярністю серед споживачів. Електричний позашляховик показав вражаючі цифри: у другому кварталі з автосалону було випущено 2710 екземплярів. Це виключає похідну модель Sportback, оскільки Audi проадала аж 1228 одиниць. Елегантний e-tron GT був менш успішним, зафіксувано лише 839 продажів.
Можливо, Audi готується до повністю електричного майбутнього, але це не означає, що її автомобілі з ДВЗ погано продаються. Q5 продовжує користуватись популярністю. За цей період було продано 15 621 одиниць, що зробило компактний позашляховик Audi найпродаванішим у другому кварталі.
З початковою роздрібною ціною в $57 500 Audi Q7 є відносно дорогим позашляховиком. Однак це не завадило продати 5221 екземпляр протягом другого кварталу. Це вражає, так, але показник відстає від минулорічної цифри в 9991 екземпляр. Маленький Q3 також не мав поганих результатів: 6378 клієнтів стали його щасливими власниками.
Крім електричних моделей, продажі всіх автомобілів Audi впали. Лише 90 людей вирішили придбати суперкар R8. TT не продавався набагато краще: у другому кварталі було зареєстровано лише 123 продажі.
Продажі седанів впали за останні роки, і останні показники це підтверджують. Продажі формату A4 впали на 52%, у другому кварталі було продано лише 3430 екземплярів. Ще гірші справи у A6, який зазнав падіння на 66% – лише 1448 одиниць покинули дилерські центри США протягом того самого періоду.
Дорогий A8 продавався досить добре, враховуючи його високу ціну. Було продано 407 екземплярів, але це все одно на 39% менше, ніж у минулому році. Генеральний директор VW Герберт Дісс зазначив, що послаблення кризи чіпів покращує виробництво.
Раніше повідомлялось про падіння продажів Honda та VW,