Компанія підтвердила, що наступне покоління автомобілів Skoda не буде прикрашено емблемою, замість неї буде використовуватися лише новий напис. Так, презентовано новий логотип Skoda.
Представляючи свій свіжий логотип, а це вже восьма ітерація, разом із новою мовою дизайну Modern Solid, чеська фірма підтвердила, що було створено дві версії: оновлену версію класичної емблеми та словесний знак.
Історична емблема, яка використовуватиметься лише для комунікацій і цифрових цілей, замінює 3D-дизайн на 2D-ефект, як це зробив материнський бренд Volkswagen у 2019 році.
Як і логотип Volkswagen, він простіший і чіткіший за попередній дизайн, тому в цифровому вигляді виглядає краще.
Версія, що містить лише слова, була створена маркою для розміщення на своїх майбутніх автомобілях.
Це буде впроваджено в асортименті з 2024 року з новими моделями Skoda Superb і Skoda Kodiaq, які будуть анонсовані наступного року. Очікується, що вони будуть першими, а потім оновлена Skoda Octavia.
Він також отримає підтверджені електричні семимісний позашляховик, суперміні та компактний кросовер, які мають надійти до 2026 року . Це також будуть перші автомобілі з новою мовою дизайну Skoda.
Skoda каже, що ці зміни є найбільшими для компанії за останні 30 років.
Описуючи новий логотип, керівник відділу продажів і маркетингу Мартін Ян сказав: «Ми бачимо це як ідеальну можливість зробити наш бренд готовим до десятиліття трансформації».
Для словесного знака дизайнери включили в букву наголос caron, який зазвичай розташовується над літерою «S» – яку він описує як ключ до свого чеського коріння. Фірма хотіла зберегти акцент, одночасно усунувши плутанину, яку, на її думку, вона створила серед нечеськомовних клієнтів.
Нова емблема представлена двома різними відтінками зеленого кольору, названими Смарагдовим і Електричним, які, за словами Skoda, символізують екологію, стійкість і електромобільність.
Раніше theROAD. писали, що Aston Martin оновив логотип.