Виробництво найбільш продаваного в Європі електромобіля масового ринку стримується через брак запчастин.
Stellantis прагне подвоїти виробництво Fiat New 500, найбільш продаваного в Європі масового електричного автомобіля, якщо він зможе отримати достатню кількість мікрочіпів, заявив генеральний директор компанії Карлос Таварес.
Низька роздрібна ціна повністю електричного автомобіля New 500 робить його популярним вибором, особливо для людей у багатолюдних містах Європи, які не хочуть виплескуватися на Tesla. Його ретро-стиль, схожий на бензиновий 500, також приваблює покупців.
Таварес сказав, що Stellantis може легко подвоїти або навіть потроїти випуск New 500, але виробництво стримується нестачею напівпровідників та інших деталей, а не встановленою ємністю чи наявністю акумуляторної батареї.
Ми можемо виготовити 90 000 одиниць [цього року], і у нас є книга замовлень на їх продаж. Ми наполегливо працюємо, щоб досягти 90 000, але ми не впевнені, що зможемо цього досягти.
Карлос Таварес журналістам у вівторок на заводі автовиробника Mirafiori в Турині
Таварес сказав, що потенціал продажів New 500 «величезний», але вузькі місця в ланцюзі поставок залишаються найбільшою перешкодою для збільшення виробництва.
Відповідно до щорічного звіту FCA Італії, Stellantis виготовив 46 249 одиниць New 500 минулого року. Згідно з даними профспілок FIM-CISL, у першому півріччі автовиробник збільшив виробництво електромобілів на 54% до 38 830 автомобілів.
За перші сім місяців Fiat продав 37 868 одиниць New 500, що на 65 відсотків більше, ніж у січні-липні 2021 року, що зробило його третім найбільш продаваним повністю електричним двигуном після двох преміальних моделей, Tesla Model Y і 3, які продалися 46 925 та 40923 шт.
New 500 стартує з 27 800 євро в Італії. Peugeot e208, який має п’ять дверей у порівнянні з тридверною конфігурацією New 500, починається від 34 450 євро. Тридверний невеликий преміальний EV Mini Electric коштує від 37 500 євро.
Згідно з профспілковими джерелами, Mirafiori наразі виготовляє 360 одиниць електромобілів на день у дві зміни, що дорівнює приблизно 80 000 одиниць на рік. За словами джерел, додавання нічної зміни може збільшити виробництво до понад 100 000 одиниць з 2023 року.
Раніше Fiat опублікував перші офіційні зображення Fastback.