Tesla може вибрати виробництво акумуляторів у США замість заводу в Німеччині, йдеться у звіті.
Як повідомляє Wall Street Journal, Tesla призупиняє свої плани з виробництва елементів живлення в Німеччині, оскільки розглядає можливість отримання податкових пільг у США для виробництва електромобілів і акумуляторів.
Tesla прагне скористатися податковими пільгами, які будуть запропоновані автовиробникам, які виробляють компоненти для електромобілів, такі як батареї, у США, повідомляє газета з посиланням на людей, знайомих із цим питанням.
Виробник електромобілів нарощує виробництво позашляховиків Model Y на новому європейському заводі в Грюнхайде поблизу Берліна, який відкрився в березні.
Tesla планувала побудувати завод акумуляторів поруч із автоскладальним заводом, щоб виробляти понад 50 гігават годин на рік.
The Wall Street Journal повідомила, що Tesla тепер розглядає можливість доставки обладнання, призначеного для виробництва акумуляторів у Грюнхайде, до США.
Податкові пільги в США є частиною прийнятого адміністрацією Байдена Закону про зниження інфляції (IRA), який був підписаний минулого місяця.
Наприклад, уряд надає податковий кредит у розмірі 35 доларів США за кіловат-годину (кВт-год) для кожної виробленої в США батареї.
Згідно з IRA, споживачі, які купують електромобілі, також мають право отримати знижку в розмірі 7500 доларів США, однак транспортні засоби повинні відповідати певним вимогам вітчизняного виробництва.
Стрімке зростання цін на енергоносії може стати додатковим фактором, що обумовив рішення Tesla, йдеться у звіті Wall Street Journal.
Автовиробник уже прагне збільшити власне виробництво своїх акумуляторів за допомогою пілотних проєктів у Каліфорнії та виробничих потужностей у Техасі.
Акумуляторні системи є найдорожчим окремим елементом у більшості електромобілів, тому створення недорогих високопродуктивних пакетів є ключовим фактором у виробництві доступних електромобілів, які можуть конкурувати з конкурентами з двигунами внутрішнього згоряння за високими цінами.
Експерти кажуть, що завдяки використанню більших елементів і новому процесу сухого покриття електродів компанія Tesla може вдвічі знизити вартість батареї Model Y, заощадивши понад 8 відсотків від початкової ціни автомобіля в США.
Тим часом постачальник акумуляторів Tesla LG Energy Solution заявив у липні, що шукає майданчики в Європі для нового заводу акумуляторів і нарощуватиме виробництво в Азії за межами Китаю, де блокування через COVID-19 і зростання витрат негативно впливають на прибуток.
Tesla не прокоментувала звіт Wall Street Journal. Міністр економіки Німеччини Роберт Хабек заявив у четвер, що не має інформації про будь-які зміни в планах Tesla в Німеччині.
Міністерство економіки Німеччини раніше підрахувало, що Tesla інвестувала 5 мільярдів євро в завод акумуляторів, але автовиробник відкликав заявку на допомогу Європейського Союзу, запропоновану компаніям, щоб допомогти блоку скоротити імпорт з лідера галузі Китаю.
Раніше повідомлялось, що VW створює підрозділ мобільності, щоб зосередитися на електромобілях.