Ціни на електромобілі досягають рекордного рівня.
Згідно з останніми даними, ціни на електромобілі продовжують стрімко зростати. Електромобілі претендують на роль рятівників автомобільної промисловості. Незважаючи на те, що останніми роками ці автомобілі досягли значного успіху, ціна залишається основною проблемою, яка стримує електромобілі від справжнього прориву на масовий ринок.
Згідно з даними про продажі, опублікованими Kelly Blue Book, ціни на електромобілі різко зросли в листопаді. Це сталося після того, як виробники боролися з проблемами постачання, постійним дефіцитом напівпровідників і підвищенням цін на батареї. За даними Kelly Blue Book, ціни на електромобілі зросли на 2% порівняно з жовтнем минулого року та на 9% порівняно з листопадом 2021 року.
Ця новина з’явилася в той час, коли попит досяг рекордного рівня, і багато виробників визнали, що борються з пропозицією автомобілів через глобальну нестачу різних запчастин.
Цей дефіцит мучить автомобільну промисловість, і саме тоді, коли ми думали, що все закінчилося, 2022 рік кинув ще одну криву кулю. Середня сума транзакції для електромобіля наразі становить 65 041 долар США, що робить ці транспортні засоби недоступними для покупця з середнім доходом.
У звіті зазначається, що ціни на електромобілі «набагато вищі за середні по галузі та більше відповідають цінам на розкіш, ніж звичайним». Середня ціна на новий автомобіль також досягла історичного максимуму: у листопаді показник досяг 48 861 доларів США. Це підтверджує думку про те, що бензинові автомобілі все ще набагато доступніші, ніж електромобілі.
Kelly Blue Book ще не опублікувала дані про транзакції щодо брендів, але відомо, що останнім часом ціни на такі моделі, як Tesla Model 3 і Model S і Ford F-150 Lightning, значно зросли.
Нинішні високі темпи інфляції, безсумнівно, впливають на ціни на автомобілі, але справжнім чинником витрат тут є підвищений попит, дефіцит пропозиції та стрімке зростання цін на сировину (згадайте літій). З високим попитом мало що перешкоджає виробникам знижувати ціни. Тим не менш, виробники відкривають нові заводи, збільшують виробництво та інвестують у виробників напівпровідникових мікросхем, що зрештою знизить витрати.
Раніше опитування показало, що 74% покупців електромобілів вважають за краще купувати їх у дилерів.