Нещодавно ми бачили, як британський виробник розкішних автомобілів Aston Martin представив свій новий логотип. Тепер Bugatti оновив логотип та переосмислити свій корпоративний стиль.
Автовиробник із Мольсхайма каже, що «зі змінами світу та індустрії змінюється і Bugatti», додаючи, що він «розвивається, щоб вийти за рамки ексклюзивного виробника гіперспортивних автомобілів і стати широкомасштабним брендом класу «люкс».
Це означає, що максимальна швидкість стане менш важливою, ніж відчуття розкоші, яке забезпечуватимуть його автомобілі. Bugatti обіцяє розширити своє портфоліо за межами автомобільної промисловості, а також «освоїти нові технології» в автомобільному просторі. Ця нова корпоративна ідентичність і дизайн є «ключовою частиною цієї еволюції», тому Bugatti разом з консалтинговою компанією Interbrand почав роботу над оновленням стилю.
Гендрік Маліновскі, керуючий директор із продажу та маркетингу Bugatti Automobiles, сказав наступне: «Ми не просто створили новий вигляд і відчуття. Ми проаналізували, звідки ми прийшли, історичний зв’язок, на який ми інтенсивно посилалися, коли повторно встановлювали бренд. Ми оцінили, як Chiron змінив позиціонування Bugatti та привабливість бренду, як змінився світ за останні 10 років.».
Новий логотип уже почали розповсюджувати у партнерів-дилерів і, зрештою, буде запущено на каналах соціальних медіа автовиробника та інших публічних точках взаємодії.
Раніше theROAD. писали, що останній Bugatti Chiron SS 300+ зійшов з конвеєра.