Керівник відділу закупівель Мурат Аксель каже, що до 2023 року дефіцит напівпровідників все ще зберігатиметься.
Volkswagen Group більше не очікує, що криза чіпів, що вплинула на автомобільну промисловість, закінчиться наступного року, заявив головний спеціаліст із закупівель автовиробника Мурат Аксель в інтерв’ю дочірньому виданню Automotive News Europe Automobilwoche.
«Інвестиції в нові потужності зараз відбуваються, але, ймовірно, все ще буде структурний дефіцит напівпровідників до 2023 року включно».
Ще навесні Аксель сподівався, що найгірша криза напівпровідників залишиться позаду до 2023 року, але тепер він відмовився від цієї надії.
“Це структурне питання, яке не можна вирішити так швидко”, – сказав він. «На створення нових потужностей потрібні роки».
Крім того, експерти кажуть, що існує додаткова проблема, оскільки майже всі автовиробники навмисно спрямовують дефіцитні мікросхеми в високорентабельні моделі вищого класу, які містять ще більше напівпровідників. У результаті попит зростає, незважаючи на падіння кількості одиниць.
З іншого боку, Аксель каже, що перспективи тупикової ситуації з кабельними джгутами виглядають значно кращими, оскільки ці ланцюжки постачання знову працюють стабільно.
Він додав, що оперативна група VW, створена після вторгнення росії в Україну, виконала чудову роботу.
«Успіх, як ми говорили з самого початку, полягає в тому, що ми чітко і постійно стоїмо за нашими постачальниками в Україні, але в той же час ми будуємо резервні майданчики в інших країнах», — сказав Аксель.
Він додав, що хоча ця подвійна потужність створює витрати, якщо ситуація в Україні погіршиться, компанії знадобляться резервні майданчики.
Аксель також сказав, що VW зосереджується на створенні вторинних постачальників, які можуть втрутитися в разі необхідності.
Він додав, що план подвійної потужності, встановлений для джгутів, буде зберігатися лише тимчасово.
Раніше повідомлялось, що VW створює підрозділ мобільності, щоб зосередитися на електромобілях.