Американське ательє Hennessey Performance прокачало стоковий Chevrolet Corvette Stingray до 718 кінських сил і 865 Нм крутного моменту.
Для цього машину довелося оснастити приводним нагнітачем, інтеркулером, спортивним випускним трактом та переналаштувати двигун. Ціна такого тюнінгу становить щонайменше 35 тисяч доларів.
У пакет H700 для Corvette Stingray входять відцентровий нагнітач, впуск із повітряно-водним проміжним охолоджувачем, випускна магістраль та оригінальні налаштування двигуна. Весь цей набір покликаний розкрити потенціал атмосферної «вісімки» LT2 і зробити початковий суперкар потужнішим за «заряджену» версію Z06. Сухі цифри кажуть, що так воно і є: потужність зросла на 44 відсотки, крутний момент — на 37.
Виходить, якщо в стоку двигун V8 6.2 розвиває 502 кінські сили і 637 Нм моменту, то з пакетом H700 його віддача стрибне до 718 сил і 865 Нм. Для порівняння: на Z06 новий «атмосферник» 5.5 LT6 з пласким колінвалом видає 679 сил та 623 Нм, а пікова віддача силової установки гібриду E-Ray складає лише 665 кінських сил.
Весь пакет Hennessey оцінила в 49 950 доларів. Але можна обійтися одним нагнітачем і знизити ціну до 34950 доларів.
При цьому для Corvette C7 пропонуються відразу два апгрейди: HPE 850 і HPE 1000. Перший доводить потужність компресорної «вісімки» 6.2 до 850 сил, другий — до 1000. У варіанті HPE 850 спорткар оснащують новою системою впуску, клапанними пружинами головкою блоку циліндрів. У HPE 1000 обсяг доробок трохи більший, що позначається на віддачі.
Раніше theROAD. писали, що у гібридний Chevrolet Corvette зашили режим бернауту.